Fly away with United Airlines

Met 20.000 vluchten en 2 miljoen passagiers iedere dag is Zaventem een plek waar het altijd leeft en er nooit een dag hetzelfde is. Ik neem jullie vandaag mee tijdens een werkdag op mijn stage bij United Airlines.

United is een internationale luchtvaartmaatschappij die iedere morgen drie vluchten heeft. Wij nemen passagiers mee naar Newark, Chicago en Washington.

Mijn dag als customer service start om 6:30 in ons kantoor. Hier bespreken wij wie welke positie in zal nemen en of er nog speciale gevallen zijn op een van de vluchten. Vervolgens neem ik vaak plaats aan de check-in. Hier controleer ik de paspoorten, label ik de baggage en geef ik de boardingpassen uit.

Tussen 9:00 en 10:00 vertrek ik richting de gates. Ik ga door de douane en dan naar de gate waar ik nodig ben. Aan de gate zijn er verschillende taken die ik kan krijgen zoals; de que van de vlucht waarbij ik de schermen regel en de boarding gestructureerd laat verlopen, de te grote of te zware handbagage afnemen of de transfer passagiers voorzien van een nieuwe boardingpas. Dit is meestal tot 12:15 en om 12:30 zijn we alweer klaar om naar huis te gaan.

During my internship it was very important to follow United’s values. For example, as the name suggests, United stands for connecting the world. Every passenger is important and deserves the attention of one of our team members. In addition, it is important to fly correctly. Always pay close attention to safety and follow the prescribed rules.

Passengers Always come first. That is why we’re always friendly towards the passengers and give them a warm welcome at our airport. The team feeling is therefore very present at this airport because, despite the crowds, you want to create a nice and pleasant workplace together.

The final step for a successful internship at United is to achieve your goals and give the passengers a little more than what they expect. And for this commitment and the good cooperation at this airport, we’ve also won the ‘caring challenge’ several times.

And last but not least after 4 months of hard work. I’ll be the newest member of the Brussels United team as they offered me a contract.

We won the caring challenge!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.